Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Promenad dags!

Av Anna - 18 februari 2010 14:35

Har nyss kommit hem från en kompis,tog med mig Loke så han fick leka med deras Malte som är Rottiskille.. Sen tog vi en promenad..Så nu är Micke och hämtar Clara,och jag ska ta en promenad med dom andra hundarna,sen blir de träning med Loke och Lizzie,Micke åka jobbar några timmar,undra va  vi ska göra? Ja timmarna går nog fort :-) Nej måste sätta fart nu.. Hörs senare

 
 
Marketta

Marketta

18 februari 2010 14:50

Hahaha, jag blev full i skratt när jag läste här. Vi har ju fyra collie, dom heter Micki, Farina, Lizzie och Clara.

Tack för besöket förresten.

Marketta med Colliekompisarna

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Marketta

Marketta

18 februari 2010 17:31

Nej, Lizzie kör jag lydnad, rallylydnad och agility med. Clara har inte visat intresse för nåt än. Hon skulle nog passa bra som en freestylehund, men inget vi är intresserade av. Micki och Farina är pensionerade agilityhundar.

Marketta med Colliekompisarna

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
Johan

Johan

18 februari 2010 17:55

Jag får tacka så mycket =) Jo det kan jag verkligen tro .... =) Hade fint


---------------------------------------------------------------------------
av Anna 17 februari 2010 kl 23:23
får säga grattis ni har en underbar tid framför er!!



Signatur:

http://www.johanhagberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2010 00:42

Ja nu var de kanske på tiden att jag skriver och uppdaterar lite.. Sist skrev jag om en hemlis?! Ja just det.. Det har flyttat en till liten filur med 4 ben till oss..En Rottweiler flicka som heter Akira:-) Är nu 5 månader men har ju haft henne sen...

Av Anna - 18 april 2010 22:41

Ja nu har de vart fullt upp.. Kurser måndag tisdag onsdag torsdag & söndagar... Måndagar:Fortsättningskurs i lydnad Tisdagar:Allmän träning Onsdagar:Agility Torsdagar:Tävlingslydnad Söndagar:Vallningskurs Så ni ser att vi har fullt upp ...

Av Anna - 9 april 2010 15:28

Ja verkligen var de ett tag sen vi uppdaterade.. Fullt upp.. Nu har alla kurser förutom vallkursen börjat.. Går bra.. Kul med   I förrgår på våran lång promenad badade alla 4 hundarna.. Och förmodligen gjorde Lizzie illa sig där på nått.. För fic...

Av Anna - 30 mars 2010 23:43

Ja de var det verkligen,fullt upp.. Nu har en av kurserna dragit igång,2 börjar på söndag..Då är det lydnad och agility få se hur Lizzie tycker om agility men tror det är nått som faller henne i smaken.. Men det visar sig vi testar.. Lydnaden går ja ...

Av Anna - 18 mars 2010 19:37

Idag har de verkligen varit en slappar dag..Clara har varit hos dagmamman 10-16 Micke var på p-möte mellan 10-12 sen 12:30-15:30 va han på nya jobbet.. Drar igång och jobbar den 31/3 helt tror ja det var,Micke har ju fått nytt jobb Han jobbade ju...

Presentation


Jag heter Anna är sambo med Micke,vi bor på landet utanför Motala,där vi bor med 4 barn 2-15 år.. 4 hundar,3 kaniner och 1 katt. Denna blog skrivs mkt om djuren..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards