Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Ett tag sen

Av Anna - 9 april 2010 15:28

Ja verkligen var de ett tag sen vi uppdaterade..

Fullt upp.. Nu har alla kurser förutom vallkursen börjat..

Går bra.. Kul med   I förrgår på våran lång promenad badade alla 4 hundarna.. Och förmodligen gjorde Lizzie illa sig där på nått.. För fick ett sår på bröstet..Sen fick hon hosta igår,så ringde vet imorse och fick en tid.. Så åkte till Linköping..

Och det såret såg jätte fint ut.. En lättnad.. Men däremot så har hon kennelhosta :( Så nu kanske alla 4 får skiten..Men men.. Nu ska jag lägga mig i soffan med Lizzie lite   

Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2010 00:42

Ja nu var de kanske på tiden att jag skriver och uppdaterar lite.. Sist skrev jag om en hemlis?! Ja just det.. Det har flyttat en till liten filur med 4 ben till oss..En Rottweiler flicka som heter Akira:-) Är nu 5 månader men har ju haft henne sen...

Av Anna - 18 april 2010 22:41

Ja nu har de vart fullt upp.. Kurser måndag tisdag onsdag torsdag & söndagar... Måndagar:Fortsättningskurs i lydnad Tisdagar:Allmän träning Onsdagar:Agility Torsdagar:Tävlingslydnad Söndagar:Vallningskurs Så ni ser att vi har fullt upp ...

Av Anna - 30 mars 2010 23:43

Ja de var det verkligen,fullt upp.. Nu har en av kurserna dragit igång,2 börjar på söndag..Då är det lydnad och agility få se hur Lizzie tycker om agility men tror det är nått som faller henne i smaken.. Men det visar sig vi testar.. Lydnaden går ja ...

Av Anna - 18 mars 2010 19:37

Idag har de verkligen varit en slappar dag..Clara har varit hos dagmamman 10-16 Micke var på p-möte mellan 10-12 sen 12:30-15:30 va han på nya jobbet.. Drar igång och jobbar den 31/3 helt tror ja det var,Micke har ju fått nytt jobb Han jobbade ju...

Av Anna - 7 mars 2010 13:05

Var visste ett tag sen jag uppdaterade men det beror på att jag inte har gjort så mkt eller vi :-) sen har jag ju min vardagsblogg där jag uppdaterar om mig/oss :-) Hundarna sussar gott har vart ute hela förmiddagen så nu är dom trötta..Och det är ju...

Presentation


Jag heter Anna är sambo med Micke,vi bor på landet utanför Motala,där vi bor med 4 barn 2-15 år.. 4 hundar,3 kaniner och 1 katt. Denna blog skrivs mkt om djuren..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards