Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Slappar dag!

Av Anna - 18 mars 2010 19:37

Idag har de verkligen varit en slappar dag..Clara har varit hos dagmamman 10-16

Micke var på p-möte mellan 10-12 sen 12:30-15:30 va han på nya jobbet.. Drar igång och jobbar den 31/3 helt tror ja det var,Micke har ju fått nytt jobb

Han jobbade ju bara 47% Och de har vart kanon skönt,haft han hemma mestadels hela tiden..Men sen kom de ut en tjänst på 100% fast här i stan,så vi tänkte söka kan man ju göra,men han var ganska säker att han skulle få tjänsten,ja menar vem vill inte ha Mikael Sääv   Så de e himla skönt för det är dygnspass,så han jobbar genomsnitt 2 dygn/veckan,Underbart.. Så ja får fortfarande ha han hemma mkt iaf..

Har inte hänt så mkt mer.. Vi har börjat träna allmän lydnad nu i Mjölby.. På måndagar.. Kanon! Första gången hade ja Loke med mig,och nu andra gången fick Lizzie följa med .. Och hon e himla duktig..Snart har ja henne där jag vill,lite mer träning på lite saker men de går nog .. Har anmält oss till Fortsättningskurs nu i vår som börjar på måndag,när den kursen e slut är de meningen man ska kunna tävla i lydnad klass 1 :-) Och dit ska vi kan jag säga,så jag ska gå med Lizzie och Micke ska gå med Elviz,just nu löper damen började 2 dagar efter 1 årsdagen,äntligen

Så nu e hon inne i höglöp och de funkar så bra fortfarande så vi slipper låna ut Elviz..Utan vi sära bara på dom på nätterna,då får Lizzie sova mellan mamma och pappa   Mysigt värre,men när löpet är över igen åker hon ut till dom andra,säger pappa men mamma skulle inte ha nått emot att ha en snarkande Lizzie i sängen mys ju.. Får jag henne dit jag vill så blir de valpar nästa år..

Hon har blivit mkt mkt lugnare nu när löpet har dragit igång Jippie

Sen har jag anmält Loke till tävlingslydnad men tror jag inte ska gå med han ute de blir Lizzie där med,och så ska jag kolla om de blir nån spårkurs till Loke istället  Ja många kurser blir de,men det är så nyttigt och så himla kul

Nu ska jag natta en trött Clara.. Ha en trevlig kväll

Kramar från oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2010 00:42

Ja nu var de kanske på tiden att jag skriver och uppdaterar lite.. Sist skrev jag om en hemlis?! Ja just det.. Det har flyttat en till liten filur med 4 ben till oss..En Rottweiler flicka som heter Akira:-) Är nu 5 månader men har ju haft henne sen...

Av Anna - 18 april 2010 22:41

Ja nu har de vart fullt upp.. Kurser måndag tisdag onsdag torsdag & söndagar... Måndagar:Fortsättningskurs i lydnad Tisdagar:Allmän träning Onsdagar:Agility Torsdagar:Tävlingslydnad Söndagar:Vallningskurs Så ni ser att vi har fullt upp ...

Av Anna - 9 april 2010 15:28

Ja verkligen var de ett tag sen vi uppdaterade.. Fullt upp.. Nu har alla kurser förutom vallkursen börjat.. Går bra.. Kul med   I förrgår på våran lång promenad badade alla 4 hundarna.. Och förmodligen gjorde Lizzie illa sig där på nått.. För fic...

Av Anna - 30 mars 2010 23:43

Ja de var det verkligen,fullt upp.. Nu har en av kurserna dragit igång,2 börjar på söndag..Då är det lydnad och agility få se hur Lizzie tycker om agility men tror det är nått som faller henne i smaken.. Men det visar sig vi testar.. Lydnaden går ja ...

Av Anna - 7 mars 2010 13:05

Var visste ett tag sen jag uppdaterade men det beror på att jag inte har gjort så mkt eller vi :-) sen har jag ju min vardagsblogg där jag uppdaterar om mig/oss :-) Hundarna sussar gott har vart ute hela förmiddagen så nu är dom trötta..Och det är ju...

Presentation


Jag heter Anna är sambo med Micke,vi bor på landet utanför Motala,där vi bor med 4 barn 2-15 år.. 4 hundar,3 kaniner och 1 katt. Denna blog skrivs mkt om djuren..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards