Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Drömmer mig bort..

Av Anna - 18 februari 2010 18:49

Om en 5e hund.. En Golden eller en flat,gud va söööööta :-)

Om bara min sambon med kunde få in det i sin lilla skalle hihih..

Sitter i soffan och myser med Clara innan hon ska sova,ska ta lite kaffe snart..

Hundarna sussar som jag vet inte vad inne i köket:-) Trötta,men de tackar vi för 

Vill att vårens kurser ska börja nu snart,en del börjar i mars och de ska bli såå kul och har ju 4 hundar här hemma som uppskattar de oxå  

Nu ska ja ta lite kaffe

 
 
Filippa

Filippa

18 februari 2010 22:24

Det va många hundar ni har men otroligt söta! :)
Ska bli kul o följa hundarna på kurserna i vår.... Kikar nog in med jämna mellanrum! :)

http://www.denvilda.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

20 februari 2010 00:17

Funderar starkt på att anmäla mig med jojon Laban också..
Då får dom nog roligt, hahaha..
Jag är ju igenkänd där...
Puss, fin blogg, Snuttis!!

http://kickis-jakt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2010 00:42

Ja nu var de kanske på tiden att jag skriver och uppdaterar lite.. Sist skrev jag om en hemlis?! Ja just det.. Det har flyttat en till liten filur med 4 ben till oss..En Rottweiler flicka som heter Akira:-) Är nu 5 månader men har ju haft henne sen...

Av Anna - 18 april 2010 22:41

Ja nu har de vart fullt upp.. Kurser måndag tisdag onsdag torsdag & söndagar... Måndagar:Fortsättningskurs i lydnad Tisdagar:Allmän träning Onsdagar:Agility Torsdagar:Tävlingslydnad Söndagar:Vallningskurs Så ni ser att vi har fullt upp ...

Av Anna - 9 april 2010 15:28

Ja verkligen var de ett tag sen vi uppdaterade.. Fullt upp.. Nu har alla kurser förutom vallkursen börjat.. Går bra.. Kul med   I förrgår på våran lång promenad badade alla 4 hundarna.. Och förmodligen gjorde Lizzie illa sig där på nått.. För fic...

Av Anna - 30 mars 2010 23:43

Ja de var det verkligen,fullt upp.. Nu har en av kurserna dragit igång,2 börjar på söndag..Då är det lydnad och agility få se hur Lizzie tycker om agility men tror det är nått som faller henne i smaken.. Men det visar sig vi testar.. Lydnaden går ja ...

Av Anna - 18 mars 2010 19:37

Idag har de verkligen varit en slappar dag..Clara har varit hos dagmamman 10-16 Micke var på p-möte mellan 10-12 sen 12:30-15:30 va han på nya jobbet.. Drar igång och jobbar den 31/3 helt tror ja det var,Micke har ju fått nytt jobb Han jobbade ju...

Presentation


Jag heter Anna är sambo med Micke,vi bor på landet utanför Motala,där vi bor med 4 barn 2-15 år.. 4 hundar,3 kaniner och 1 katt. Denna blog skrivs mkt om djuren..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards