Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Lukta valpar

Av Anna - 24 februari 2010 21:23

Har inte hänt så mkt,därför vi inte uppdaterat,idag e nog första gången på flera dagar som de var riktigt skönt ute  Drog till stan,skulle lämna av Adam,hämta Clara hos dagmamman,sen skulle jag träffa Karin på stan skulle shoppa lite toppar,men hittade bara 2 st..Typiskt när man behöver,men två är iaf nått   

Sen tog vi en fika..Mums !! Sen drog jag och Karin till Lena och tittade på hennes 7 veckors Border Collie valpar gud va söta,såg dom sist för 3 veckor sen oj va dom hade blivit stora,de är hos henne jag ska gå vallningskurs med Lizzie,jag har min favorit där en liten söt tjej med blåa ögon,ja hon är döv men så jävla söt och go,tur att dom är tingade allihopa,Lena har 5 Border Collie 4 tikar och en hane sen en tax oxå..Hon ska ta valpar på en Bordercollie tjejerna igen,så valpar blir i Maj ungefär..Sen ska hon ta valpar på taxen Kajsa som hon heter..Åååå då ska jag inte dit och kolla,för jag har valpsjuka.. Nått jag drömmer om är en Golden retriever de får bli min nästa hund..Men just nu räcker det med 4 hundar säger Micke,men jag skakar på huvudet har man 4 kan man ha 5 eller hur????  

Jag bjuder på några kort från valptittandet.. Titta va söta dom är


 

Karin pussas med lilltjejen


 

Myys


 

  


Stora tjejerna 


  Så förbannat fiiiiin

  Jag och Favoriten så klart   

 

Jag myser


  Ligga fint kan vi oxå  


  Söt va?


 

Liten söt tjej men blyg


  Ville ha med mig hem,men tyvärr skulle hon flytta till Västervik på lördag  


 

Fina Mac,eftersom det finns en löptik där hemma,får han vara där :-)


Visst e dom söta?


 
 
karin

karin

25 februari 2010 01:38

Anna!!!!
Valpen är inte blind...den är döööööv!!
Puss//

http://kickis-jakt.blogspot.com

 
karin

karin

25 februari 2010 01:41

Virrpanna, hahahahaha!!!

http://kickis-jakt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 augusti 2010 00:42

Ja nu var de kanske på tiden att jag skriver och uppdaterar lite.. Sist skrev jag om en hemlis?! Ja just det.. Det har flyttat en till liten filur med 4 ben till oss..En Rottweiler flicka som heter Akira:-) Är nu 5 månader men har ju haft henne sen...

Av Anna - 18 april 2010 22:41

Ja nu har de vart fullt upp.. Kurser måndag tisdag onsdag torsdag & söndagar... Måndagar:Fortsättningskurs i lydnad Tisdagar:Allmän träning Onsdagar:Agility Torsdagar:Tävlingslydnad Söndagar:Vallningskurs Så ni ser att vi har fullt upp ...

Av Anna - 9 april 2010 15:28

Ja verkligen var de ett tag sen vi uppdaterade.. Fullt upp.. Nu har alla kurser förutom vallkursen börjat.. Går bra.. Kul med   I förrgår på våran lång promenad badade alla 4 hundarna.. Och förmodligen gjorde Lizzie illa sig där på nått.. För fic...

Av Anna - 30 mars 2010 23:43

Ja de var det verkligen,fullt upp.. Nu har en av kurserna dragit igång,2 börjar på söndag..Då är det lydnad och agility få se hur Lizzie tycker om agility men tror det är nått som faller henne i smaken.. Men det visar sig vi testar.. Lydnaden går ja ...

Av Anna - 18 mars 2010 19:37

Idag har de verkligen varit en slappar dag..Clara har varit hos dagmamman 10-16 Micke var på p-möte mellan 10-12 sen 12:30-15:30 va han på nya jobbet.. Drar igång och jobbar den 31/3 helt tror ja det var,Micke har ju fått nytt jobb Han jobbade ju...

Presentation


Jag heter Anna är sambo med Micke,vi bor på landet utanför Motala,där vi bor med 4 barn 2-15 år.. 4 hundar,3 kaniner och 1 katt. Denna blog skrivs mkt om djuren..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards